Livrarea Produselor
LIVRAREA PRODUSELOR
STOK-HAINE se obliga sa livreze produsele in sistem de curierat door-to-door catre cumparator .
RETURNAREA PRODUSELOR
Clientul se obliga sa notifice STOK-HAINE intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la OFFICE@STOK-HAINE.RO sau prin telefon la numarul afisat in sectiunea contact sau sa efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate gasi in contul de utilizator, in termen de maxim 15 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, STOK-HAINE poate refuza coletul.
Informatiile minime necesare care trebuie furnizate catre STOK-HAINE pentru procesarea returului prin intermediul curierului sunt urmatoarele:
data expedierii coletului;
numarul comenzii;
suma de returnat conform factura ;
adresa de preluare a coletului ;
In cazul in care datele nu au fost transmise corespunzator sau infomatiile sunt considerate eronata , STOK-HAINE nu isi asuma responsabilitatea pentru depasirile de termen ce pot apare din cauza acestora .Costurile de transport ale coletului/elor returnate sunt asumate in totalitate de catre CUMPARATOR , exceptie facand cazurile in care returul se face din vina BRILLIANTS (marime gresita , produs defect sau deteriorat , produs trimis gresit, etc